Raynauds sjukdom

Raynauds Sjukdom, hört talas om det? Nedsatt blodtillförsel till fingrar eller tår på grund av tillfälliga kramper.. Detta händer mig VARJE jädra gång jag går ut genom denna ytterdörr. Inte särskiljt spännande! Satt och frös häcken av mig under matchen idag, inget värkar hjälpa på mig..Varken Goos jackan, Lovika vantar eller UGGs. Jag skakar, huttrar, får gåshud och mina tår blir som isbitar efter bara 5 minuter. När vintern kommer hit upp på riktigt vet varken jag eller O vad jag ska ha på mig, använder mig av dom varmaste kläderna men vad hjälper det?
Efter matchen blev det mys middag på Amarillo & sen gick jag och köpte godis medan O anslöt tjekerna för en guys night. Nu är jag nydushad, med datorn i knät, en kopp te och med Os morgonrock under täcket i soffan. Och dra på trissor jag fryser fortfarande!

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0