Tidig men mysig lördags morgon

Supermysigt att vakna tidigt & känna att man har hela dagen framför sig istället för att vakna sent å bara ha några få timmar att hitta på något roligt. Jag börjar komma in i mina gamla vanor sen när jag var liten att vakna tidigt, men inte så extremt som vid 06 utan som idag 7.45. En skön tid att vakna. Dessutom är det HÖST ute nu,  jag älskar hösten, det är småkyligt, man får ta på sig fina höst & vinterkläder dessutom blir träden röda & gula å det är sååå fint!
Idag är det hockeymatch & sen blir det familjemiddag för att fira gårdagens två födelsedagsbarn :)
Jag har redan hunnit städa undan allt presentpapper, maten från igår & dammsugit hela lägenheten, såå skönt att ha fått de gjort :)
Dags för frukost! Tjingeling
// Jess von S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0