Miss Africa

Vad ska man säga..Angeli sumerade det hela på fb med dessa ord "Fyfaaan vilken underbar jävla kryssning!! Så mycket sjuka saker under 24timmar har jag aldrig varit med om.. Man blev fan mörkrädd & vi gillar alla stora rumpor. Våra är dock fulla av blåmärken! ;) Btw. Vartfaan är Sandra?! Hahahahahaha!"



Ja vad mer ska man säga om vår jobbkryssning..Jag e fan bäst på att hitta på hyss ;D
En fet jäkla lårkaka som ser ut som en mosad & prickig blåbärspaj + en spräckt tå var lite av de jag lyckades fixa under natten. Att åka på ledräcken ner för trappor ger fina blåa ben kan jag lova! Att få en Sandra som trampar på sina tår med stiletter kan sluta såhär..



Att ha varit vaken i 24 timmar, supit 12 av dom timmarna & klockan är lite över 8 på morgonen ja då kan man se ut såhär..


& de blev bara bättre..resten av resan rullade på & avslutades med ännu en drink i baren innan vi var framme i Sthlm igen runt 19 tiden.



En helt underbat tokig kryssning som jag kommer minnas galet länge kan jag lova & dessutom blev Carro numera min "storasyster" wihoo :) Kommer inte glömma dessa tjejer, my god vi kan spåra ihop minsann. Ett gäng från mig som yngst på 19år upp till Carro på 30. Haha ja även stora som små kan ha kul ihop :)



Väntar på min Tok nu som kommer hem från en vinst mot Färjestad, wihoo
Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: J

Jessiii! jag saknar dig min tok! vi får skärpa oss nu! dags att umgås:)

2010-10-09 @ 22:48:43
URL: http://jws.bubbleroom.se
Postat av: Jessica von Siivers

Jaaa herre jisses! Tiden går så fort! Så dumt att våra scheman krockar heeela tiden bara :( <3

2010-10-15 @ 08:17:51
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0